Grattis till Grönt Kort!

Här kommer en liten sommarbild från sista kvällen med min kära Tino. Efter 8 år tillsammans kändes det trots allt bra att släppa honom till de evigt gröna ängarna. Än går det inte en dag utan att han finns i mina tankar... men jag ångrar mig inte.    /Petra
Epona har genomfört sin första Grönt Kort examination och fyra deltagare har klarat provet. Alla deltagare har gjort en mycket bra insats och det har varit roligt att få vara er ledare. Jag hoppas att ni nu tar mod till er och provar på att tävla så att vår förening kommer ut på tävlingsbanorna! I dagsläget är det inte bestämmt när Grönt Kort kurs kommer att genomföras utan vi kommer styra detta beroende på vilken efterfrågan det finns för att ta Grönt kort.

Lycka till!

/Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0