Lena kurs 27-29/8-10

Sedan sist jag skrev så har jag och Zäter hunnit vara på Lena kurs!
Denna kurs gick så fantastiskt bra att ord inte räckte till för att beskriva min lycka, och därför blev orden till tårar istället, inte för att jag vart ledsen eller besviken, nej utan av ren och skär glädje!

Lena fick hoppa upp på honom och rida lite under lördagen, de gjorde slutor hit och dit, kors och tvärs över ridhuset och kortade skritten mycket fint! Åh, så otroligt lätt och lekfullt det såg ut, så underbart! Och fortfarande kan han bli sååå mycket lättare.
Det är inte bara fränt, det är COOLT! :D

Sen får vi inte glömma den egentliga hjälten bakom det hela, Emma Hugman såklart! Som får stå ut med mig nästan 1 gång i veckan för att inte tala om sms, facebook, ringa, rida Zaga m.m.
Oj glömde nästan en viktig sak! Emma ställer alltid upp med att stjutsa mig och zäter när hon kan, vilket vi uppskattar så otroligt mycket! TUSENMIJLONER TACK!
Jag måste vara en ytterst jobbig elev, men tack än en gång Emma för att du ställer upp, för utan din hjälp hade det inte gått så här bra och så här fort frammåt!

Sen tänker jag även vara så fräck att hissa mig själv, utan mina insatser hade det helt klart gått åt skogen! Så BRAAA Misha! :)


går lite underlod, vilket ju inte är bra men jag tror han var på väg att söka sig neråt där.


sluta




inte världens bästa bild men vi gör faktist korta skritten x)



lite galopp!


Och såklart är det Emma Hugman som fotograferat! :D

hälsningar//Misha och Zäter


Kommentarer
Postat av: Emma

alltid kul att vara uppskattad :) Men var försiktig.. detta kanske stiger mig över huvudet ;)

2010-09-05 @ 17:51:21
Postat av: Misha

man måste smöööra ordentligt, annars kanske du inte vill komma längre :( ;D

2010-09-05 @ 18:27:30
URL: http://lovezetar.blogg.se/
Postat av: Lena Danius

Det är bra att du hissar dig själv, Misha, för det är ju faktiskt du som rider Zäter och han känndes verkligen fin! Tack för lånet. / Lena

2010-09-06 @ 17:42:58
URL: http://klassiskridning.blogspot.com/
Postat av: Misha

haha, jag kan inte sluta le :D tack för att du länkade inlägget Lena, det var bara så grymt att se dig rida Zäter! Det lär ju förmodligen hända fler gånger när vi hinner anmäla oss i tid ;)

Tyvärr är det inte säkert att jag kom med i Oktober kursen, fast kommer ändå ta extra lektion på fredagen om jag inte kommer med. En sak till! Har aldrig längtat så mycket till att rida ett härligt dressyrpass på planen som jag gör nu för tiden, när jag red modernt var det liksom "fasa, måste jag rida dressyr idag" och vi bråkade hela, hela, hela tiden, och när vi inte bråkade så gick han under lod och var super stel! Nu dansar vi nästan fram ^^

2010-09-07 @ 21:23:56
URL: http://lovezetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0