Varför ska man växa?

Hade tänkt skriva ett långt inlägg om min underbara häst och dagens perfekta ridlektion för Emma!
Men tanken slog mig när jag såg bilderna som Emma tog idag, jag tror jag har vuxit ur Zäter!?!
Han är ca 150cm och jag är 171cm och väger 53kg, är jag för stor då? Borde jag överväga att gå vidare till en större häst?

Ursch, känns depprimerande att tänka i dem banorna, jag älskar denna häst så otroligt mycket. Vi har varit med om så mycket tillsammans och som jag har kämpat för honom, med honom innan vi tagit oss till där vi är idag! :')
Jag kan inte se honom i någon annans händer, samtidigt vill jag göra allt för att han ska må bra.


Foto: Emma Hugman

Så jag frågar er läsare, är jag förstor för Zäter? (förväntar mig ett ärligt svar, även om de så ska svida)


hälsningar
Misha och Zäter

Kommentarer
Postat av: Emma

SLuta svamla Misha, du är inte för stor!

2010-05-31 @ 12:27:48
Postat av: Ingrid

Nej Misha, du ser inte alls stor ut, dessutom är du absolut inte för tung för honom.

2010-05-31 @ 14:23:25
Postat av: Misha

pjhuu, drar lättnadens suck med ett smajl på läpparna! :D så otroligt skönt att höra!

Får hoppas att jag slutar växa nu, har ju baa 5-10cm kvar till fötterna tar vid hans carpus.

Men de är ju som Ingrid säger, vikten är ju inget bekymmer och lär förmodligen aldrig bli.

2010-05-31 @ 18:25:46
URL: http://lovezetar.blogg.se/
Postat av: Anna-Stina

Jag håller med di andra!! Naturligtvis kan du fortsätta rida honom å hänger benen ner o släpar i marken så rid DAMSADEL då vet ja!! HI hi, kram Stina

2010-05-31 @ 21:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0