Toppen väder!

Tummen upp till de UNDERBARA vädret!! :D
Det behövdes verkligen!

Igår sökte jag sommar jobb via komun, såg att de även höjt lönen när jag frågade en annan kompis som har jobbat för komun 2 sommrar i rad :)
Så jag hoppas att jag hamnar på något djur ställe!

Idag har jag och Zäter ridit i drygt 3 timmar, riktigt härligt! :)
Blev dressyr i ca 1timme och 45min sen red vi ut runt Åsen som tar ca 30min från Inger och Anders ridplan :)
Red lite lösgörande övningar som jag har tränat med Birgitta i sommras, stor skillnad sen i sommras kan jag tala om! Men vi har mycket kvar innan vi kan kalla oss super duktiga.
Funderar på att rita övningarna i paint och lägga ut på min och Zäters blogg sen!

Tog med mig kameran till stallet idag (älskar att fota) och tog lite bilder på Zäter :)
Här har ni resultatet!


Nu ska jag tjata på mamma så jag får ett nytt bättre objektiv! :D


Värsta super modellen! ^^

hälsningar
Misha och Zäter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0