Slut på de roliga :(

Så var lovet slut, det har gått fruktansvärt fort! Jag och Zäter har haft ett roligt lov och hunnit träna en heldel! inte en enda vilodag har han haft denna vecka, man får ju passa på när solen sticker fram och när  man väl är ledig :)

Nä men i veckan har 3 vilodagar eftersom att de väntas att göra bort 3prov i veckan! Kunde inte starta bättre *suck*
Men snart är det ju sommarlov, och snart kommer ännu mer värme och mygg och massa små kryp fram och då är det bara fram med "broms broms" och flugpannband! Jag längtar!:D

Under lovets gång har vi hunnit med 1 Birgitta lektion också som gick jätte bra, jag är så stolt över min pärla till häst! Trots att han tydligt markerar med att vifta på svansen för hur otroligt jobbigt han tycker att vissa övningar är så gör han sitt bästa ändå och stället upp för matte. Det är ren och skär lycka! :D

Tyvärr har jag fått ont i mina sittben och Zäter är öm i ryggen sen igår så jag fick massera honom igår och skritta en runda, idag har jag bara masserat och longerat lite.
I morgon ska han få vila och masseras så hoppas jag att han blir bättre snart.
Mina sittben känns ju ordentligt, jag får ont av att sitta på hårda stolar t.ex så jag antar att det  inte är speciellt skönt för Zäter att ha mig på ryggen :(
Vad gör man?


ett kort klipp, cd skivan i kameran tog slut precis när jag visslade åt honom att komma fram till mig.

Ursäkta för ännu ett långt inlägg! Jag är verkligen usel på att fatta mig kort xD

hälsningar
Misha och Zäter

Kommentarer
Postat av: Emma

Gå upp 20 kg! ;) haha

2010-03-09 @ 18:36:54
Postat av: Misha

hehe, skulle nästan behövas! ;)

Nä men jag funderar på om en gelepadd skulle underlätta kanske? eller något i den stilen?

Är ju inte så roligt att rida om han får ont och om jag får ont xD

2010-03-09 @ 22:30:12
URL: http://lovezetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0