otur X 100

Jag blir fullkomligt galen! Zäter har haft ont i ryggen sen i lördags!!!!!!!!!!!
Jag jag vill ju komma igång! jag vill rida! träna dressyr! och bara därför ska han komma på olika ställen man kan ha ont på för att slippa undan! nää jag skojade bara, men nått i den stilen.

I sommras hade han ont i ryggen, då fick han vila och masseras ca 3veckor, höstas blev han halt och fick vila dryga 4månader och nu när han äntligen har kommit igång igen så får han ont i ryggen igen. VAD ÄR DET HÄR?!?!?!?!?
Höjden av otur??

Lektionen i morgon blev ju själklart inställd, vad är det för vits att rida en häst som har ont? Så nu är det bara fortsätta massera och gå på promenader samt träna Nh och hoppas på det bästa.
Lär väl ta 1-2veckor men huvudsaken han blir frisk. Man blir ju dock något less när allt ska strula, saknar de gamla friska tiderna :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0