Lena kurs

Var på Lenas teori igår och samlade en dos inspiration :)
Behövs verkligen emellan åt, man blir liksom mer peppad eller taggad kan man ju också uttrycka det!

I morse när jag var på väg till stallet i det underbart soliga vädret så slog mig tanken flera gånger på hur gärna jag hade velat vara på Birca och rida lektion för Lena med Zäter, men är hästen "sjuk" så finns det ju inte så mycket att göra åt det :/
Men nu när jag tittade ut genom fönstret och såg att det snöade så vart jag inte lika sugen på att vara på kursen längre, så jag får trösta mig med det! :)

Har masserat pållen, gått på promenad och...

tagit lite bilder på Zäter idag (ovanligt?hehe) och Issa fotade oss också :)


  

 

Tryck på de små bilderna för att få större bild :)

 

hälsningar
Misha och Zäter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0