Besöks rekord

Tror minsann vi har haft besöksrekord på bloggen! :D
Det är ju jätte roligt! medan statistiken ökar på eponas blogg så minskar den på min egen, men vem bryr sig? För mig är det viktigare att det går bra för epona rs än för min och Zäters halvtråkiga blogg.

Eftersom att jag är anti dålig uppdatering så hoppas jag att fler epona medlemmar börjar blogga här! och ni icke medlemmar, ni får helt enkelt se till att bli medlemmar och börja skriiiiiiva! :D
Då är problemet löst :)

Nu ska jag gå till Zäter, massera honom och gå på en promenad i det underbara vädret :')

Vi syns på Lena kursen ikväll (ni som ska dit)


Jag och Zäter på våran absolut första lektion inom klassisk dressyr, var alltså på en Craig Stevens kurs!
Där det gick as dåligt för mig och Zäter men jag tror att det var mycket de som fick mig att fortsätta (evishet).


(Mishaa.blogg..... finns inte längre!) En bild på Syrrans hund(Nikita) som jag och familjen tog hand om ca 2år innan hon flyttade till sthlm med syrran. Värdlens finaste, saknar henne otroligt mycke! :)
Men hon kommer hit under loven så det är ju tur det iallafall! och hela Augusti så är hon min!
Hon älskar ju förövrigt att jaga Zäters svans (vilket hon inte får) men så fort hon kommer i närheten av hans mule så blir hon genast feg och skakar värre än ett asplöv!

Hälsningar
Misha,Zäter och Nikita!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0