Mot USA

Nu har jag äntligen gått ut högstadiet och kan äntligen få börja NV-linjen på grans till hösten! :)


Jag och min fina kompis Linda, examen 2010 :)


Sen vill jag be om ursäkt till alla Lena kursare idag för att jag inte kunde dyka upp som jag lovat, jag trodde vi skulle åka i morgon men de visade sig ganska sent att vi ska åka tåg till Arlanda om någon timme, så därför har det varit full rulle hela dagen men jag hoppas ni har förståelse! Vi syns om 2,5 vecka!! :D

Ha de super bra tills vidare!

Ps! Zäter fyller 14år idag, stooor pojke :D Hans nya smeknamn får bli "fjortis"

Foto: Sandra Kreivi

hälsningar
Misha och Zäter


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, stackars Zäter! Han är ju en karl :o han kan bli kallad manboy istället :P haha.. Hoppas du har det riktigt kul i USA så syns vi när du kommer hem :)

2010-06-13 @ 14:59:39
Postat av: Misha

Hahahaha, jaa precis Manboy far de bli! :D Du ar for smart ibland, Emma!

Syns snart! :)

2010-06-14 @ 16:35:16
URL: http://lovezetar.blogg.se/
Postat av: Anna-Stina

Hej Misha!

Linjen du ska gå NV är det NordsVenska linjen ?? Hi hi ;))

2010-06-16 @ 17:25:30
Postat av: Misha Alsafar

Anna-Stina: I wish! ;D

2010-06-17 @ 04:53:40
URL: http://lovezetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0