Vad spännande...

med en blogg. Detta är ju Epona Ryttarsällskaps medlemmars alldeles egna blogg. Jag hoppas vi blir många som bloggar och delar med sig av tankar, aktiviteter och annat smått och gott. För tillfället är det ganska lugnt på ridfronten då jag har ramlat och slagit min svanskota för 14 dagar sen. I går (söndag) skulle jag göra ett försök att rida men jag tog mig inte upp i sadeln fast jag hade hjälp. Anna-Stina fick rida Chillag först så hon inte skulle skutta runt med mig och min onda svanskota men sen kom jag inte ens upp. Jag får nog stå över några dagar till innan jag försöker igen. I kväll är det kallt, -25 grader, men det går ingen nöd på hästarna som är ute hela dagen (utan täcke minsann). De ser ut som lurviga teddybjörnar. Det är klart att man längtar till varmare väder när man ser en bild från förra vårens vårbrukarkurs i Blåsmark.

Vårbrukarkurs i maj 2009





















Ingrid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0