Sommarlängtan

Gud vad jag är ridsugen! Suget blir extra stort när man ser en sån här fin sommarbild från september på birca, kommer precis från ridhuset efter en uppvisning. Det var en bra dag med många skratt och glada miner!



Men men.. blir nog inget rida för mig på ett par månader (inget 'seriöst' dressyrarbete iaf). Om jag nu inte skulle få mig en häst att träna på och ha med på alla lena och craig kurser.. Någon som vill ha en häst mindre på sitt samvete i vår/sommar? Det är inte så kraftigt bete i kalamark så Phoebe skulle nog kunna gå där ;) hehe (Jag skulle heller inte lämna bort en så fin pålle som Phoebe, men du får ta det som en komplimang Carina du vet att jag tycker väldigt mycket om henne!).
Det är hemskt att ha sina häst-il och inte kunna ta ut Zaga och träna öppna, sluta, counted walk, övergångar av alla de slag.. ideérna tar nästan aldrig slut och det plågar mig att inte kunna utföra något i praktiken. Längtar till Lena kurserna men jag kommer att dö av längtan att rida kurs medans jag ser alla andra rida och inte jag. Vill så mycket! Men snart så kommer jag (förhoppningsvis) ha häst så det räcker och mättar mitt sinne :) Jag längtar att kunna träna igen!

Kommentarer
Postat av: Misha

Finns det plats på lena kursen i mars så får du gärna ta Zäter om du vill ^^

Jag ska iaf dit som markdeltagare, ska kursa med honom i April tror jag :)

2010-02-20 @ 19:23:36
URL: http://lovezetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0