Ett gammalt film klipp

Åh vad jag är less vinterkylan! Så fruktansvärt less, nästan så man blir depprimerad av all snö.
För ett par dagar sedan hörde jag folk på skolan prata om att årets vinter har varit den värsta sedan 1800-talet, sant eller inte? Jag har ingen aning.
Men det är ju inte speciellt svårt att drömma sig bort mot varmare länder, åh vad sugen jag blir på att resa!
Oturligt nog finns inte riktigt pengarna för sådant, jag och Zäter har tänkt försöka komma igång nu lite mer seriöst, det brukar funka när vi sätter upp mål och verkligen jobbar mot dem!

Mina eller rättare sagt våra planer när vi tittar ner i plånboken ser ut på följande sätt:
*Lena Danius kurs
*Craig Stevens kurs
Och 3-4 ridlektioner i månaden sen utöver det får vi klara oss på egenhand men en liten knuff vore ingen dum idé :)

Och sen kan jag berätta att Zäter såg spöken idag, var taggad till 90% och lite av hans överskottsenergi kom även fram när han skulle få galoppera ett par steg och det slutade med att han ville tävla mot kompisen bakom honom. Blev full karriär upp för backen, sen mer eller mindre tvärnitade han, jag suckade "Zäter, tycker du verkligen ditt ben är redo för tävling?"
Det var dock Zäters första busrunda på väldigt länge.


En depprimerande men fin låt som inte har så stort samanhang med film klippet!


Nu ska jag heja på Anja Pärson! Jag tycker alla borde hålla tummarna för henne, för visst är hon grym!! :D
Vilken jkla OTUR att hon ramlade igår!! Tusan var arg jag blev!

// Misha och Zäter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0